RALUCA & CIPRIAN [ HIGHLIGHTS HDV 1080i]

So..as incepe prin a spune ca pe langa faptul ca a fost o nunta reusita din toate punctele de vedere, am avut ocazia sa ascultam Directia 5 live si mi-a placut foarte mult . In alte ordine de idei asa cum am mai zis si in alte clipuri, locatia face din clip sa arate intr-un fel anume 🙂 Asteptam de ceva timp un clip pe care sa pot folosi Sigur Ros care este mai mult decat genial, melodia este de nota 1000 sper ca si clipul sa fie la fel de bun ca melodia ! O nunta plina de sentimente, am surpins multe momente in care Raluca si Ciprian se sarutau . De multe ori mergem la sedinte foto – video si ii punem sa se sarute dar momentele astea au un farmec al lor pe care nu il putem regiza de fiecare data ! Va las in compania SIGUR ROS ! Enjoy

2 x Sony fx 1
Steadi : Glidecam smooth shooter
Editor : Stefan Mirea
Photography : Iulian Verisan
Music : Sigur Ros

    • Adrian
    • 14 septembrie 2010

    Super super tare !! Nu am mai vazut miscari de camera asa cum sunt facute la voi ! Am vazut ca pe vimeo se discuta mult la contul vostru, oricum , felicitari super super clip !

    • Cosmina
    • 27 septembrie 2010

    Vreau sa ve felicit pentru acest clip, imi place foarte mult melodia dar si montajul ! SupeRB ! Dupa ce am vazut clipul asta aam luat tot albumul Sigur Ros pentru masina .Cat despre ce am vazut aici… foarte reusita nunta !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu